top of page

4 mity o matematyce



Wiem, że to blog stworzony do opowiadań ale dzisiaj napiszę coś innego. Coś nie związanego z nimi. Zaczynajmy:


,,Matematyka jest niepotrzebna"

A właśnie że jest. Bez niej nie wiedzielibyśmy na przykład ile gram ma kilogram.


,,Kobiety są gorsze od mężczyzn z matematyki"

Śmiać mi się chce jak to słyszę. Zostały przeprowadzone badania które wykazały, że matki synów oszacowały inteligencję matematyczną na 110, a matki córek na 104.


,,Człowiek zdolny rozwija w szkole myślenie matematyczne"

Oczywiście że nieprawda! Pomyśl o osobie która miała w liceum i podstawówce same piątki, a na maturze wyszło jej 2.


,,Matmę umieją tylko kujoni'

Kiedyś moja psiapsiółka powiedziała mi ten mit. Ja podeszłam do tego obojętnie, bo wiem że matematyka może być ciekawsza niż (oczywiście ta w szkole)religia!


Dziękuję za przeczytanie posta i myślę że zmieniłam wasz sposób myślenia na przesądy (:




11 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page